Главная » Статьи

Всего материалов в каталоге: 4
Показано материалов: 1-4

Ի՞նչ է ERP բիզնեսի կառավարման ծրագիրը:
ERP բիզնեսի կառավարման ծրագիրը (Enterprise Resource Planning – Ձեռնարկության Ռեսուրսների Պլանավորում) չի համապատասխանում իր հապավմանը: Միանգամայն բացառենք պլանավորումը – ERP–ն դա չի անում, և մոռանանք Ռեսուրսների մասին – տվյալ դեպքում անիմաստ մի բառ: Բայց հիշենք ձեռնարկությանների մասին: Այն ERP համակարգի իրական պարունակությունն է: ERP–ն փորձում է ընդգրկել ընկերության բոլոր բաժիններն ու ֆունկցիաները մի ամբողջական համակարգի մեջ, որը կարող է սպասարկել այդ բոլոր տարբեր բաժինների առանձնահատուկ պահանջները:

Մենեջմենթ | Դիտում: 9383 | Ավելացրել է: Garik | Ամսաթիվ: 07.12.2009
Բիզնեսի զարգացում:
Դուք արդեն կատարել եք առաջին քայլը`մեծ էնտուզիազմով և ոգևորվածությամբ սկսել եք Ձեր ինքնուրույն գործը, ունեք որոշակի տեսական գիտելիքներ և վարդագույն երազանգներ: Կարծես թե հունի մեջ է մտել գործունեությունը, պարզված են մի շարք հարաբերություններ: Սպասարկել եք առաջին հաճախորդին, ստանում եք որոշ գումարներ, սակայն աստիճանաբար դժվարանում է ավելացնել հաճախորդների թիվը, ստացված գումարները չեն փախհատուցում ֆիքսված ծախսերը (վարձակալություն, կոմունալ ծախսեր, հարկեր և այլն), չկան մշտական մատակարարներ և հաճախորդներ, զգացվում է տեղեկատվության պակաս, հաճախորդները անցնում են Ձեր կողքով, օգտվում նմանատիպ ծառայությունից կամ գնում նույն ապրանքը, բայց ավելի ցածր որակով և ավելի թանկ գներով:

Մենեջմենթ | Դիտում: 8486 | Ավելացրել է: Garik | Ամսաթիվ: 01.12.2009
Մարքեթինգի սահմանումները:
Մարքեթինգի սահմանումները կարելի է միավորել երկու հիմանական խմբերի.
Մարքեթինգի սոցիալական սահմանում,
Մարքեթինգի սահմանումը որպես կառավարչական գործընթաց:

Մոտեցումը Մարքեթինգին որպես սոցաիալական գործընթացի արտահայտում է այն դերը, որը մարքեթինգը ունի հասարակությունում: Մարքեթինգի էությունը որպես սոցիալական գործընթաց արտահայտվում է հետևյալ կերպ. Մարքեթինգը դա գործընթաց է ուղղված անհատների և մարդկանց խմբերի կարիքների և պահանջմունքների բավարարմանը, որոշակի արժեք ունեցող ապրանքներ/ծառայություններ ստեղծելու և դրանք առաջարկելու ու փոխանակելու միջոցով:

Մարքետինգ և գովազդ | Դիտում: 13124 | Ավելացրել է: Garik | Ամսաթիվ: 01.12.2009
Մարքետինգ:
Տնտեսական համակարգը օրեցօր ընդլայնվում և ստանում է վիթխարի չափեր. ավելանում է գործարարների թիվըը, մեծանում է թողարկվող արտադրանքի անվանացանկը, տեսականին, աճում են արտադրողների տնտեսական կապերը միմյանց և սպառողների միջև, սրընթաց գիտատեխնիկական առաջադիմության ներգործությամբ տնտեսությունը վերաչում է չափազանց դինամիկ երևույթի:

Մարքետինգ և գովազդ | Դիտում: 14673 | Ավելացրել է: Garik | Ամսաթիվ: 01.12.2009


Գրանցվել

Այժմ կայքում են


Ընդհամենը առցանց: 3
Հյուրեր: 3
Օգտագործողներ: 0
Կայքում գրանցվել են

Ընդհամենը: 2850
Այս ամսում: 0
Այս շաբաթ: 0
Երեկ: 0
Այսօր: 0

SWOT

Հետաքրքիր հոդվածներ

Անցնել կայք

Գնումներ

Օրացույց

Տարադրամ

Գովազդ

Հարցում

Խնդրում ենք գնահատեք կայքը
Ընդհամենը պատասխան: 1001

CIRCLE.AM

Արագ փնտրում

Սեղմելով հղմանը կօգնեք կայքին!

Հետաքրքիր է

Կարդացեք

Скачать книгу Организация...
Նորության հեղ.: Admin
Ավելացվել է : 16.02.2012
Скачать книгу Менеджмент ...
Նորության հեղ.: Admin
Ավելացվել է : 16.02.2012
Скачать книгу Чижиков В. ...
Նորության հեղ.: Admin
Ավելացվել է : 16.02.2012
Скачать книгу Системы, ме...
Նորության հեղ.: Admin
Ավելացվել է : 16.02.2012
Скачать книгу Производств...
Նորության հեղ.: Admin
Ավելացվել է : 16.02.2012

Կարդացեք


Նոր KDWin
Հեղինակ: Admin Մեկնաբանություն: 0
Վարկանիշ: 3.6


Վ.Պ Պաշուտո "Աշխատանքի կ...
Հեղինակ: Admin Մեկնաբանություն: 2
Վարկանիշ: 3.7


Գ.Յ.Գոլշտեյն "Ռազմավարակա...
Հեղինակ: Admin Մեկնաբանություն: 3
Վարկանիշ: 3.9


Բ.Դ.Բաբաև,Ա.Մ.Կարյակին "Ա...
Հեղինակ: Admin Մեկնաբանություն: 0
Վարկանիշ: 3.5


Լ.Ա.Անդրոսովա "Աշխատանքի ...
Հեղինակ: Admin Մեկնաբանություն: 6
Վարկանիշ: 4.1

Կայքի գործընկերները